Monday, July 26, 2010

... kEnDuRi FaMiLy ...

Salamz...

Wah!! aku skang bebetul excited nak gi cuti-cuti Indonesia hari rabu nie. tu baru aku. wife aku lagi excited. nak gi shopping le katakan. aku x de le excited nak gi shopping tapi more to snapping some pictures that for sure I will share with you yg sudi baca blog nie. x pe.. tu nanti aku citer.

skang nie more to things that had happened bebaru nie. last saturday (24th July 2010), family belah mak mertua ade buat kenduri and makan2 sket. start after zohor tapi memandangkan wife kena kerja.. lepas zohor kitorang sampai. sampai2 je perut dah lapar tapi before makan.. mak, auties and org2 pompuan lainn baca yaasin. so.. aku pun start le snap sket2. lepas tu baru makan. actually majlis makan2 nie sampai malam. at nite tu ade barbeque tapi memandangkan perut dah lapar and badan dah penat.. x de le snap any pics malam tu. penat weh! so.. kat sini aku share le sket2 pics yang aku snap.. enjoy..












Pics will be continued...

No comments:

Post a Comment