Friday, August 20, 2010

... fIrSt CaRd RaYa 2010 ...

Salamz...

Dua hari lepas wife aku terima kad raya pertama untuk tahun 2010 nie. walau je baru 10 hari berpuasa, tapi dah dapat kad raya. hehhe.. Anyway.. bukan le sedara mara or kengkawan pun yg hantar kad tu, but it was from Kedai Diamond & Platinum SACC Shah Alam tempat kitorang teman adik ipar aku beli cincin tunang dia. Memandangkan time beli tu guna nama wife aku... so wife aku le dapat kad raya. kuikuikui!! Ape pun, thanks to Mr. Shinn Law from D&P.


nombor umah kena dirahsiakan.. heheh.. cam artis lak


cantik gak kad raya nie..






Suke ngan logo D&P tu.. smart



Dulu2.. time nak raya je.. banyak kad raya yg aku beli. ajak kawan2 gi shopping kad raya. skang nie slow sket la kad2 raya nie. hantar sms raya je. walaupun cara tu kata orang x berapa best... tapi cara tu lagi cepat. memang le kureng sket dia punye kenangan or 'touching' dia. yang penting... kita ingat org tu, kan? tapi kepada yang membaca blog nie.. korang jangan lak hantar sms raya je kat aku.. aku nak kad. mwahahahah... leh buat hiasan.

Salamz...

No comments:

Post a Comment