Wednesday, September 8, 2010

... mAjLiS pErTuNaNgAn LyNn & HaZwAn ...

Salamz...

wah! lamanyer tak update blog nie. time2 bulan pose nie nak update blog susah sket coz masa2 yang ade dipenuhi dengan tidur. hahaha.. kurang pahala pose aku. x de le tidur je. ade le keje lain. jgn buat gossip ek. kuikuikui. ok la... this time aku nak share sket moments masa adik ipar aku tunang pada 7 Ogos 2010 yang lalu. alhamdulillah... majlis dapat dijalankan dgn sederhana tapi meriah. didoakan semoga ikatan akan dapat dipekuatkan dan disimpul matikan dengan gerbang perkahwinan x lama lagi.. insyaAllah.

pic yang aku amik x de le banyak coz photographer OP je dah dibawa seramai 4 org. sume angle diorang dah sapu. so.. aku x nak le kacau diorang. so... ade le sket pic2 yg x seberapa dari aku untuk tatapan para tamu.. hahaha.. enjoy.


Lynn dgn tunangnyer Hazwan. Wan.. ko jgn lak tembak adik aku tu. hahaha..


Wan time ni aku rasa tgh gabra lagi. makan pun x. alaaa.. macam aku dulu gak le.


nie org kuat dalam memastikan segala persiapan hiasan.. adeq man n adeq bob. tu muke x tidur lagik. hahaha...




nie la dulang2 hantaran dari pihak perempuan ke pihak lelaki. hiasan dibuat oleh adeq man and adeq bob


shoot candid time Lynn tgh posing


antara sedara mara yg datang untuk memeriahkan majlis.

Salamz...

No comments:

Post a Comment