Friday, November 19, 2010

... TtC fRiEnDs GaThErInG - 9 OcT 2010 ...

Salamz...

Memandangkan dah lama x update, so banyak le pic2 aku yang bersepah2 yang perlu dicarik balik. so.. kali nie aku start ngan antara yang latest la ek. nanti kalau aku jumpa pic2 tu sume.. aku share ngan korang. maksudnya, susunan citer kat blog nie x ikut turutan le. x pe la... janji aku share those moments ngan korang.

ha... kali nie aku nak share pics masa aku and wife gi gathering member2 group forum wife aku. Venuenye kat Putrajaya (sebelah je ngan tasik). tapi exact name for the park.. aku x tau sbb dia lebih macam buffer zone or green lung untuk sungai tu jer. x macam park pun. time gathering nie x de sebarang aktiviti pun except borak2... makan2 and snap pics je. pihak wanitanyer seronok bergossip memandangkan sebelum nie diorang bergossip dalam forum je. sekali jumpa... hambik ko... gossip secara live. hahahah

yang hero2 kacak nyer plak.. borak2 kosong je. bertaaruf then borak2 pasal putrajaya, photography and memacam lagi. best gak gathering2 camnie. kalau bleh.. kita buat lagi. harap2 nyer... gathering kali kedua nanti lebih best and lebih ramai and lebih byk food. hahahaha.. here are some of the moment;



Masjid besi Putrajaya...



















Kepada kengkawan yang xde pic dia dalam nie.. aku mintak maaf le. ini je yang sempat aku snap untuk kita share. tu le. sape suruh bawak makanan sedap2.. aku makan je la sam pai no time taking pics. hahahahaha...

Salamz...

No comments:

Post a Comment