Wednesday, December 22, 2010

... PeRtUnAnGaN fAhMy & AzLiNa - 20 NoV 2010 ...

Salam...

kali ni aku nak share sket moment2 sedara aku tunang pada 20 November 2010 yang lalu. lama dah cuma kali nie je baru aku sempat nak share. busy la katakan. hehe.. Sedara aku yang bertunang nie anak mak teh and pak teh aku kat Serting, Negeri Sembilan. Tunangnyer orang Pasoh.. kire dekat je la. naik basikal pun sampai tapi x tau le berapa hari baru sampai =) . aku gi sorang sebab wife aku ade commitment lain
time nie.

aku bukan le main photographer. just suke2 amik pic untuk collection aku sendiri. sambil2 tu tolong2 capture the moments untuk sedara aku tu le. soo.. kat sini aku nak share sket sebahagian pics yang aku ade snap. sorry la kalau pics nie x mengancam coz aku x de masa nak buat lawa2.

Kepada sedara aku tu, Fahmy... di doakan semoga ikatan ini akan dapat disimpulmatikan dengan ikatan perkahwinan dan semoga semuanya berjalan lancar dan berlaku seperti apa yang dirancang.


antara barang hantaran dari pihak lelaki


set kecantikan


aku pun x ingat aper nie.. halwa rasanye kot


sedara mara yang hadir bagi memberi sokongan


bapa bakal pengantin perempuan tengah buat sport check cincin


dulang cincin


mak teh aku ngan bakal menantunya.


jari2 bakal pengantin perempuan dengan cincin risik dan tunang. mana satu? entah le labu.. aku pun x ingat


tersenyum lebar bila sume dah selesai.. happy la tu. hehhe






bakal pengantin lelaki malu-malu masuk umah. heheh


posing berdua first time sebagai tunang






ni anak kepada sedara aku @ cucu kepada pak teh and mak teh aku


yang sedihnyer.. sepanjang majlis tu, x de satu pun pic aku. x pe... x pe. kawan korang nanti aku nak pastikan yang pic aku akan melebihi pic pengantin. hahahaha.. aper pun, congrates untuk kalian.

Salamz...

No comments:

Post a Comment