Wednesday, February 16, 2011

... KeNaNgAn 2 JaN 2011 @ PaViLLiOn

Salamz...

Memang tahap gaban le dah lama x edit apa2 dlm blog nie. tahun nie dimulakan dengan kerja2 office yang secara tiba2 menerjah tanpa henti dan tanpa belas kasihan. hehhehe.. maaf ye kengkawan.

Kali nie aku nak share sket bende best yang aku buat time hari lahir aku yang ke 31 tahun ni yang jatuh pada 2 Januari 2011 yang lalu. Malam sebelumnya tu, family mertua buat makan2 sket secara sederhana kat umah aku. esoknye plak... aku, wife, adik beradik and sedara sepapat gi jalan2 and relax2 kat Pavillion. Sampai2 je kat sana.. kitorang gi layan movie 'Hantu Kak Limah Balik Rumah'. Lepas penat gelak sakan dalam panggung tu sampai menitiskan air mata.. kitorang gi makan just after solat maghrib.

Lepas habis tawaf satu Pavillion tu.. kitorang decide nak makan kat Manhattan Fish Market. Dah lama x makan MFM nie. Lepas makan.. kena le jalan2 demi mebakar balik lemak2 yang baru di consume tadi. agak2... ade le 1/30 daripada lemak yang baru kitorang makan kat MFM tadi berjaya kitorang bakar selama jalan2 and snap pics untuk kenangan. Kepada family yang ade time tu.. tengkiu for your times and those memories...

Kat sini aku nak share part of the pics yang telah di snap. enjoy!!



kalau bukak menu nie.. sila hati2. kalau x.. kelabu le mata korang x tau nak makan ape sebab sume best. Cayalah!!


makanan kitorang yang sedang di bakar ngan penunu bunsen gitu. bukan calang2 api tu.. aku mintak dia guna minyak Shell V Power. mwahahah..


Sessi yang paling payah, memilih menu berdasarkan keperluan bukan ikut nafsu. wife aku and adik ipar aku, Lynn, sedang beriya-iya membuat keputusan


begitu juga di belah pihak lelaki...


aku ngan tenangnya tidak membuat sebarang keputusan sebab aku rasa macam nak mintak sume. besday boy le katakan. bley??!


Yummmmmiiiieeee!!!!


ketenangan terserlah di wajah angah selepas sessi memilih makanan yang memenatkan.


Lepas makan.... posing time..





adeq, beebee, aku, syami and shaza.


itu je la yang ade. walaupun kejap je kitorang jalan2... tapi tetap best. tengkiu sume..

Salamz...

No comments:

Post a Comment