Friday, April 29, 2011

... ThOr ThE mOvIe ...


Salam...

Bebaru nie aku berkesempatan tgk citer Thor. Walaupun agak sibuk tapi thanks to my beloved wife, dapat gak tgk.

Pada mulenyer aku agak skeptikal ngan citer2 macam nie. Kebiasaannya ceciter camni banyak sangat graphic yang jelas nampak ke'graphic'an nyer. jalan citer hampeh and kesudahan yang amat klise. mcm x de idea lain.

tapi.. start je citer nie.. dah bagi satu aura yang best. jalan citer nyer mmg fast speed. x de adegan meleret yang membosankan. graphic mmg mantap. x de le ala-ala cicakman atau merong mahawangsa tu. pelakon2 nye mmg best dan pemilihan hero tu sebagai thor amat sesuai dengan watak yang dipegangnyer.

dari 5 bintang.. aku bagi 5 bintang or maybe aku leh bagi 6 bintang. mwahahah.. aper pun.. korang gi la tgk citer nie. amat2 disyorkan. tgk... jangan x tengok. money back guarantee..

salam...

No comments:

Post a Comment