Sunday, May 15, 2011

... BuSy WeEkS... bUsY dAyS ...

Salamz...

Wah!! hebatnye aku minggu lepas and minggu nie. ke'busy'an yang agak melampau disebabkan oleh client2 yang x reti2 nak tunggu and bersabar. bukan setakat tu je.. dah seminggu aku lepak ofis wife aku tetiap malam meneman dia keje. dia pun busy gilerz skang. khamis malam jumaat bebaru nie.. sampai kul 5.30 pagi aku kat ofis dia. bosan tahap pengetua sekolah dah aku nie. mwahahaha...



tapi x pe.. start selasa depan aku akan gi bercuti. yeaahhhooooo!!! gi dekat je pun. gi cameron highland je. lepaskan tensen kat sana. layan sejuk dan keadaan aman damai kat sana. nak lari dari kesibukan KL dan client2 aku yang ade masa (sebenarnya bukan ade masa tetapi mmg sentiasa) x faham2 aku cakap. manusia.. manusia.. baik aku layan pokok2 dan daun2 teh kat cameron tu. lagi best. minum teh sambil tgk org cabut daun teh.. sejuk lagi.. perrggghhh!! x sabar betul..

Doa kan semoga semuanya selamat dan sejahtera. semoga perjalanan dimudahkan dan selamat dari mara bahaya. aaaammmiiiiiinnnnn...

Salamz...

No comments:

Post a Comment