Friday, June 17, 2011

... AkAd NiKah AdIk IpAr AkU - 29 MeI 2011 ...

Salam...

Pada 29 Mei 2011 lepas.. adik ipar aku, Mohd Hafizi, kawin. Pada hari tu kira upacara akad nikah le yang diadakan di Shah Alam. Akad nikah start lepas asar. so.. tepat2 tok bilal tu nak azan.. kitorang sampai. timing baekkk punyerrr. Jom tgk pic2 yang ada. pic tak banyak coz tetiba je rasa cam malas nak amik gambar. ade feel nak tgk2 je.. biasa le.. datang bulan. mwahhahah....

punye le sedih.. angah (pengantin) siap kat parking masjid je


time ni pak imam tgh cerita serba sedikit. aku tak tau le angah tu dgr ke x. time tu sure tgh gelabah. sama le cam aku dulu2.


angah tgh baca taklik.. time nie baru le start senyum.. dah selamat akad nikah le katakan.. sekali lafaz je. masih meneruskan legasi 'satu nafas' aku ngan hazwan (biras aku)


upacara batal air semayang.. angah pakaikan gelang



barang hantaran dari lelaki untuk belah pompuan


barang hantaran dari pompuan ke lelaki

cute kek nie. kek nie dari belah pompuan


upacara memotong kek time mlm2. bapak x romantik langsung suasananyer... ngan pengantin tgh cakap telefon sambil potong kek guna pisau sembelih ayam. hahah..


Selamat dah adik aku kawin. kenduri belah pompuannyer diadakan minggu depannnyer tu. belah kitorang lak seminggu lepas tu.

Didoakan semoga rumahtangga yang dibina.. kekal selamanya.. aaammmiinnn..

Salamz...

No comments:

Post a Comment