Monday, July 4, 2011

... IsNiN pAgI yAnG gLlOoMy ...

Salamz..

Walaupun x de bende nak citer.. tapi nak menghilangkan ngantuk nie punyer pasal.. aku nak citer gak sket. hari nie tahap kemalasan untuk ke tempat kerja agak kronik. dah tahap2 ICU la.. ala2 x de harapan dah kan. tapi kena gak pergi. gile x kerja!! nak makan ape? tau x pe..

lepas hantar wife ke ofis dia.. aku ngan cergasnyer nak gi 2 tempat pagi nie. first.. kena gi site survey kat Kundang dan satu lagi kat damansara je. dengan penuh yakin, aku gerak ke kundang. secara jujurnya.. aku x tau kundang kat mana and x pernah le pergi sana. set garmin... and then terus je le. kire2 percaya je le kat garmin nie. Bismillah.. Bismillah...sampai site after nearly 40 minit driving la.



Lepas buat apa yang patut.. aku cergas balik ke kota damansara coz ade satu site lagik nak pergi. honestly, aku x tau aku kat mana. so.. mcm biasa.. set garmin and aku kire percaya bulat2 je la garmin nie. kalau dia tetiba tipu aku.. memang sesat le dan x jumpa la jalan pulang. mwahaha.. selepas jalan alam mana entah dia direct aku.. sampai le kat site kedua. on the way gi site kedua tu.. ramai lak client tipon. nak tu la.. nak nie le.. sampai kan bab architect pun dia tanyer aku. aduhai.. marah kang.. diorang x nak bagi projek lagi. sabarrrr...

Site kedua nie dekat je ngan office. opposite ngan Uptown Damansara je pun. macam tadi gak.. amik pic and usha aper yang patut.. aku pun balik ofis.



minggu nie will be quite a busy week. banyak sangat bende nak buat sampai aku rasa cam nak tembak sorang2 client aku. x reti2 nak bersabar. dah le tu.. kalau aku kata x boleh.. dia kata nak gak. x kire cara apa. diorang ingat apa? kalau aku mati nanti.. Tuhan tanya... aku gak yang nak menjawab... bukannya diorang. cettt!!!

Salamz...

No comments:

Post a Comment